Uplatnění reklamace - odstoupení od smlouvy

Aby reklamace, čí odstoupení od smlouvy proběhlo ZDARMA je třeba nás kontaktovat, abychom Vám poslali štítek na zásilku.

V případě že nám pošlete zboží zpět, jinak než přes reklamačního asistenta, doprava nebude proplacena.

V případě reklamace nebo odstoupení od smlouvy nás kontaktujte na Email: dejmis-fashion@seznam.cz

nebo pomocí SMS na číslo +420 725 140 669

Budeme Vás co nejdřív kontaktovat.

Reklamace, odstoupení od smlouvy proběhne pomocí reklamačního asistenta od společnosti Zásilkovna.cz, pošleme  Vám štítek který nalepíte na balík a odnesete do pobočky Zásilkovny (více jak 1500 výdejních míst po celé ČR).  

 

Formulář pro uplatnění reklamace / odstoupení od smlouvy

(vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy / reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím).


Adresát (prodávající):

Internetový obchod: www.dejmis.cz

Společnost: Jaroslav Tolar

Se sídlem: Ždírec, Žďár 42,

PSČ: 336 01

IČ: 034 882 41

E-mailová adresa: dejmis-fashion@seznam.cz

Telefonní číslo: +420 725 140 669

Spotřebitel:

Jméno a příjmení:

Adresa:

Telefon a e-mail:

 

(Nehodící škrtněte)

  • Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu zboží 

 

  • Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

Vážení,

Datum objednání:

Číslo objednávky:

Číslo faktury:

Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem: (dobírka, bankovní převod, online kartou)
a budou navráceny zpět převodem na bankovní účet:

 

V případě reklamace popište důvod reklamace, o jakou vadu se jedná:

 

 

 

V (zde vyplňte místo), Dne (zde doplňte datum)

 

(podpis)
______________________________________

Jméno a příjmení spotřebitele

 

Seznam příloh:

Faktura za objednané zboží č. (*)

 


Obecná poučení k uplatnění reklamace

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24 měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení