Uplatnění reklamace - odstoupení od smlouvy
Aby reklamace, čí odstoupení od smlouvy proběhlo ZDARMA je třeba nás kontaktovat, abychom Vám poslali štítek na zásilku.
V případě že nám pošlete zboží zpět, jinak než přes reklamačního asistenta, doprava nebude proplacena.
V případě reklamace nebo odstoupení od smlouvy nás kontaktujte na Email: dejmis-fashion@seznam.cz
nebo pomocí SMS na číslo +420 725 140 669
Budeme Vás co nejdřív kontaktovat.
Reklamace, odstoupení od smlouvy proběhne pomocí reklamačního asistenta od společnosti Zásilkovna.cz, pošleme Vám štítek který nalepíte na balík a odnesete do pobočky Zásilkovny (více jak 1500 výdejních míst po celé ČR).
Formulář pro uplatnění reklamace / odstoupení od smlouvy
(vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy / reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím).
Adresát (prodávající):
Internetový obchod: www.dejmis.cz
Společnost: Jaroslav Tolar
Se sídlem: Ždírec, Žďár 42,
PSČ: 336 01
IČ: 034 882 41
E-mailová adresa: dejmis-fashion@seznam.cz
Telefonní číslo: +420 725 140 669
Spotřebitel:
Jméno a příjmení:
Adresa:
Telefon a e-mail:
(Nehodící škrtněte)
- Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu zboží
- Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Vážení,
Datum objednání:
Číslo objednávky:
Číslo faktury:
Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem: (dobírka, bankovní převod, online kartou)
a budou navráceny zpět převodem na bankovní účet:
V případě reklamace popište důvod reklamace, o jakou vadu se jedná:
V (zde vyplňte místo), Dne (zde doplňte datum)
(podpis)
______________________________________
Jméno a příjmení spotřebitele
Seznam příloh:
Faktura za objednané zboží č. (*)
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24 měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.